FHKK Yani 3. Ay tam düzeldi düzeni oldu derken 4. Ayda kayışlar koptu uyumuyordu. 30 dk, 20 dk, 40 dk gibiydi. Geceleri de uzun uyuyan çocuk 2 saatte bir ağlayarak kalkıyordu. Şuan 4 ay 18 günlük; 3 gündür düzeldi yine. Gündüz uykuları 40 dk ile 1,5 saat aralığında değişiyor, zorlamıyorum. 3 uyku yapıyor bu şekilde, yeterli bence. Zorladıkça anne bebek açısından yıpratıcı bir sürç oluyor. Bir de uykusu tamamen gelince uyutun daha uzun uyuyor. İlk uyku sinyalinde koyup uyutunca şekerleme yapıp kalkıyor 😃