3 ay 3 günlük bebeğimde aynı durumu yaşıyorum. Yeni girmişiz atak dönemine 🤦🏼♀️ Hiç ağlamayan rahat rahat uyuyan bebeğim gitti, karnı tok altı temizken ağlama krizine giren gece saat başı uyanan bir bebek geldi. Hepsine eyvallahta durup dururken ağlayınca ne yapacağımı şaşırıyorım 🥲