Edis07 sudeakdass07 aynen oyle bende 2 aya kadar meme mama gittik 2 aydan sonra sutum iyice azaldi sadece mama verdik. Ilk dogdugunda sma kullandik. Kabizlik yapti diye bebelac ve bebelac golda gectik. Sonrada burdan evolviayi duydum simdide evolvia kullaniyoruz
Edis07 sudeakdass07 ama bide sizinki kiz. Kizlar narin olurlar🥰 benimki erkek oldugundan sizinkinden biraz daha kilosu cok olabilir
sudeakdass07 Edis07 yaa ben yapıyorum bazen 120 cc bitirmiyor 3 ay 15 günlük acaba biraz daha geçince içer mi ?
Edis07 sudeakdass07 aynen canim benimkide 2 hafta oncesine kadar 90 cok nadiren en fazla 100 iciyordu. 2, 3 hafta sonra 120 deneyin
Noriye dilaratncl 6 aylık olacak insallh 7500 geldi 65 cm 👶 Ek gıda az az iste anne sütü alıyor Doğum 3250 50 cm doğdu ❣️ Nasıl kızlar
Dondurmalikahve Noriye Güzel zaten en geç 5 ayda doğum kgsunun 2 katı olmalı bi de büyük ihtimalle doğum sonrası kg kaybı yaşamıştır o yüzden gayet iyi
dnzderin Haftaya 7 aylık olacak 9 kg 😅 Boyda 74 cm Sanırım iri olacak üstelik prematüre. Düzeltilmiş ayı 6 ay.
Noriye Dondurmalikahve evet yaşadı ama şükür toparladı sonra çok emzirdim ama sürekli 😘 insallh hepsi saglikli olurlar 💓