kubramomm- Aysebeyzaa dolap hesabım var fakat ürünleri eklemedim gqrdirop hesabı yada instgramdan iletişime geçelim.
kubramomm- Aysebeyzaa evet oraya yüklemedim henüz sürekli diyorum ama herkes dolap hesabı istiyor gardırop olurmuesaj atın begendiginiz ürünleri eklyeyim
Sevvl06 kubramomm- bana Instagram adresinizi yazar mısınız beğendiğim şeyler var almak istiyorum bedeni uyarsa
1melek_annesiii kubramomm- aklımdaki tek soru nasıl bu kadar temiz yıka yıka lekeleri çıkmıyor bizim kiyafetlerden yiyeceklerin 🤦🥺 Bu arada hepsi çok güzel hayırlı kazançlar
kubramomm- 1melek_annesiii biraz dikkkatli yediriyorum bebeğimi ve çok fazla kıyafet alıyorum az kullanılıyor ♥️😚⭐
tkcmn kubramomm- merhaba 4.numaradaki pembe etek ucu fırfirli gibi olan elbise kac aylik ve fiyat lutfen
kubramomm- tkcmn 3-4 yaş ama 2-3 yaşada olur. Bebeğiniz kaç aylık başka elimde bu tür elbise modelleri var
1melek_annesiii kubramomm- ne kadar dikkat etsemde malesef kızım yerken kıyafetleri batıyor😏 o kadar pahalı ki herşey fazla fazla da alamıyorum kullanıp memnun kaldığınız leke çıkarıyor dediğiniz bir deterjan varmı çocuk için
kubramomm- 1melek_annesiii yok normal organik bebek deterjanı ile kullanıyorum sadece leke çıkarıcı ya gerek duymadım henüz 😚😚😚😚😚