aselkerem kubramomm- cok güzel bayıldım kalıbı nasıl acaba kızım tam 26 giyiyor geniş mi bide fiyatta biseyler yapabilirmisiniz
kubramomm- aselkerem tertemiz birkere giyildi kalıpları dar değil güzel bir kalıbı var. 120 lira ama güzel annemizi kirmiyayim düz 100 yapayım olur mu ? 😚
1melek_annesiii kubramomm- aklımdaki tek soru nasıl bu kadar temiz yıka yıka lekeleri çıkmıyor bizim kiyafetlerden yiyeceklerin 🤦🥺 Bu arada hepsi çok güzel hayırlı kazançlar
Esraaa55 kubramomm- merhaba mor alt üst takım pembe tulum krem alt üst takım kac aylık ve fıyatları ne kadar ? Birde dolap yada Gardrops hesabınızı yazarmısınız
kubramomm- arada-mom dolap hesabim var ama elbise yüklemedim gardırop hesabımdan bakabilirsiniz yada instgramdan iletişime gecebriz
Yenianne96 kubramomm- merhaba bana İnstagram adresinizi yazar mısınız bedenleri uyanları almak istiyorum ?