bilinmeyenkisi123 çokta tecrübeli değilim ilk çocuk daha. Zaman zaman huy değiştiriyorlar. Bizim emekleme dönemi çok zordu ya birde o zamanlar kızım çok mızmızdı. Kucağa aldığımızda bile mızırdanırdı hep .Hareketlenmeler başlıyor tabi arkasından koşturuyorsun çok zorlu oldu. Evimiz iki katlı her gün en az 5 defa yukarı çıkmak isterdi . Ben tabi Pert olurdum.. Mesela sabah kalkar kalkmaz mızırdanırdı. Yaşına girdi yürümeye başladı biraz rahatladım çok şükür. Sanki bütün istediği yürümekmiş gibiydi 😅