Mdngny Kızlar selam. Bebeğim 2 ay 17 günlük normalde uyumlu bir bebekti ama son günlerde sürekli ağlıyor gece uykusu yok nerdeyse ve sadece ayakta gezdirilince susuyor. Sonradan Kolik olabilir mi sebebi nedir?
gokcekocyigit07 Mdngny atak haftası olur, gazı olur nazı olur, mevsim değişiyor ondan olur 🤦♀️ Allah biz annelere yardım etsin, çocuklarımızı da korusun 🙏🏻
NurY Mdngny Bebekler ara ara huy değiştirebiliyor buyuyene kadar bir sürü huy değiştiriyolar ve gerçekten anlam vermek çok zor
Zambak3 Mdngny koliktir ya da gaz doktora götürün damla versin biraz rahatlar aç değilse gazı vardır zaten
Mdngny bisenakillisinzaten yani oturark kucağıma alınca ağlıyor ayakta susuyor dalga geçer gibi 😃😬😬😬 inşallah sonradan Kolik olma gibi bişey yoktur çok zor 😓
Mdngny gokcekocyigit07 ayy vallahi bide sebepsiz ağlıyor ya çıldırıyorum gazını çıkardım emzirdim vs ama yok yok huysuz
bisenakillisinzaten Mdngny evet benim kızım ilk 2 3 ay boyunca öyleydi. Uyumadığı zamanlar hep ayakta gezdirirdim dediğiniz gibi oturunca da ağlardı sıpa 😅 ama kolik değildi sırf gezdireyim diye 🥲😀
gokcekocyigit07 Mdngny gelip geçiyor ama bir bakıyorsun yaşına girmiş, geçen kıyafetlerine baktım minicik 🥲 sakin ol, bir de bol bol oku nazara da çok geliyorlar.
bilinmeyenkisi123 Mdngny ay aynı benim oğlum 😁 üç buçuk aylık uykudan uyanınca güzel durur 40 dakika anca sonra başlar mesai😁
ceylanguller Mdngny benimkide böyle 42 günlüğüz sadece ayaktayken susuyor kollarım koptu artık kucakta ayakta gezmekten
bilinmeyenkisi123 bisenakillisinzaten ne zaman huyları düzeliyor siz tecrübeli annesiniz galiba . 5 dakika oturup çay içemiyorum bazen. Ek gıda da falan düzelir mi oturmaya apalamaya başlıyorlar falan ya pek eziyeti olmaz galiba diye umuyorum
bisenakillisinzaten Mdngny bizimki şuan 14 aylık. 14 aylık olana kadar neler neler gördük öyle diyim 😅😅 ama her anları ayrı güzel 🫠 özellikle yenidoğan zamanı 🥹
Mdngny bisenakillisinzaten numaradan ağlıyor çözemedim ne istediğini iki aylık bebek numaradan ağlar mi onu da bilemedim😃
bilinmeyenkisi123 Mdngny benimki de öyle aşırı keyifçi bi bebek. Ayakta duruyor yere indirince başlıyor bi yeri ağrısa ayaktada durmaz gönlünü yapacağım diye canım çıkıyor tuvalete bile koştur koştur gidiyorum 😁😁
bisenakillisinzaten Mdngny ağlar ağlar bizimki uyuma numarası bile yapıyordu hemen hemen o zamanlardayken. 5 dk uyuyup uyanıyordu hiç bi sıkıntısı olmamasına rağmen 😁