ilayda92 1morportakal benim bebişimde 2 aylık olmak üzere sağım yaparak besliyorum geceleri uyuyor ama 3.5 saat de bir kalkmasada ağzına biberonu takıyorum. Çok uzun aç bırakmadım ama benimki aç kalıncada öle ağlamıyor sızlanıyor ıkınıyor gibi sadece acabaa kendi haline bıraksam mı 🤔9 unda kontrol de doktora sormayı düşünüyorum zaten
ilayda92 Barlashatice benim doktorum 40 günlükken 3.5 4 saat uyuyabilir uyandırma demişti kilo alımı vs normalse bu şekilde ilerliyorlar
babystarzzz Ben de 2,5!aylıkken doktora sormuştum 5 saate kadar aralıksız uyuyabilir ne güzel işte bebeğin yçuyumayı seviyor acıksa zaten uyanır ama 5 saati de kilo alımı açısından geçmesin yoksa yine sıkıntı olmaz o ilk ay sarılık olmaması içindi dedi
DunyamMavi Bı kadar uzun süre uyuyan bebeklerde süt azalmıyor mu ne kadar sık emerse o kadar çok oluyor ya
DunyamMavi Barlashatice gündüz ben de çok emziriyorum ama karnı tok olduğu zaman uzun süre uyuyor o zaman da süt çok azalıyor