Aysunnn65 Havva450 bende gittim yapmadı özel e kendi doktoruma gittim o yaptı canım sağlık ocağında da yapsbilirsin ben öyle bı şüphem olsa bu defa oraya gitcem sıra yok kalabalık yok daha rahat bebekle
Havva450 inciko Hastaneye gittim hamile değilmişim.Tek başına çocuk bakmak çok Zor kaldı ki 2. Olma ihtimali beni korkutmustu ne yalan söyleyeyim
polenpolen002 Havva450 ben suan aynı durumdayım sabah gıdıp bakıcam test alıp kan verıcem ıns degılımdır oglum 5 aylık şuan bunalıma gırdım
Havva450 polenpolen002 Bende öyle hissettim haftasonuydu birde.icim içimi yedi.Tabii ki Allah’ın verdiği can ama çok yorgunum bakamam bakamazdim