Kuzeyinanesi cokda verme canım işte o ayarı sen bilirsin daha küçük olduklarını unutmayalım günde bir kwz veriyorum ben 10 15cc falan göz kararı biberini dibini dolduruyorum iste hemen o kadar geliyor balgamlı bebek olduğundan çocuk cerrahi bana ılık su en iyi gelen şey demişti ben o yüzden ılık veririm suyu migdesinide uautmemek lazım bu su verme meselesi tartışmaya açık bı konu doğru bulanlar olur bulmayanlar olur herkezin kendi bebeği isteyen veriri isteyen vermez bazıları çok sert kesinlikle verilmez şöyle böyle diyebiliyor ama herkezin bebek büyütmesi farklı herkez birbirine saygı duymalı bence bu konuda ☺️🙏