Bizde bir kaç gün sonra 3 aylık olacağız ve mama ile besleniyor.sutum yetmiyor küçük suluk almıştım zaten ilk günler cay kaşığı ile veriodum son 3.aya girdiğimizde sulugundan veriyorum zaten içmek istemediği zaman içmiyor,içtiği zaman ise kendisi biraz içiyor.Ben veriyorum tabiki herkesin kendi düşüncesi saygı duyarım.Bazen büyük insanlar gibi içi yanmış şekilde içer gibi içtiği oldu.bu arada sürekli gün içinde veren biri değilim 1 kere veriyorum içtiği zaman içmediği takdirde sonraki saatler 1 kez daha deniyorum ona göre hareket ediyorum.