merkursavascisi_06 Rozerinn bizim de ela olma ihtimali çok yüksek ya bakalım artık ne zaman netleşecek😇
aydangok merkursavascisi_06 benim oğlumun da mavi. Ailede renkli göz var ama babası ve ben kahverengiyiz diye kesin döner dedim. 1 yaşında olmak üzere hala dönmedi, inşallah artık dönmez çok alıştım 😂
_Goktugunannesi__ merkursavascisi_06 babam in babası mavi annem babam Ela gözlü 3 kardeşiz ablamın mavi erkek kardeşimle ben yeşil gözlüyüz bakalım sonuç ne olucsk😂ablamında 1 tane çocuğu var kahverengi gözlü
AAsaff merkursavascisi_06 bizimde aynı böyleydi 4. Aya kadar sonra birden döndü kahverengi gibi şu an
Birkullanici merkursavascisi_06 yani tamamen başka renk olmaz ama benim kzıım doğduğunda masmaviydi şuan üç yaşında mavü yeşil arası .
Ikicocukbiranne merkursavascisi_06 benim oğlumun aynı böyle göz rengi 2.5 aylık ve herkes degişecegini söylüyor kahve olur diyolar
Gozanca Ikicocukbiranne bizimkide hep Yeşildi bir haftadir kahve ben koyu kahve baba dede amcalar yesil gözlü benimde baba tarafim mavi gözlü 5 ay 10 günüz 🤭
merkursavascisi_06 Ikicocukbiranne yani bizimki de kahve olabilir ama bugün doktor 3aylıkken oturur göz rengi dedi öyle deyince bende bi mavi olur herhalde düşüncesi olmadı değil😬
Ikicocukbiranne merkursavascisi_06 oğlumun gözleri bu renk eşim ve ben kahverengi o yüzden değişeceğini düşünüyorum sizinki daha koyu yüksek ihtimal kahve olacak sizinki de.
Ikicocukbiranne Gozanca biz eşimle kahve benim oğlum da böyle ama ben kahveye döneceğini düşünüyorum çünkü ailede yok gibi bişey üst soyda var yani
Ikicocukbiranne merkursavascisi_06 Yok canım bizimkiler sanmam mavi kalsın Allah ssaglik sıhhat versin en önemlisi baksana masmaviydi değişti diyen çok ☺️🥰
Gozanca merkursavascisi_06 cocuk bana benziyo ama ilk dogdugunda baba dedeydi simdi ben ve benim babama benziyor gozleri yesildi bir haftadir kahve :)
GSevilay65 merkursavascisi_06 kayınvalidem ve annem 8 ayına kadar derdi masallah maviş kızım hiçte değişmedi :) şuan 10 aylık 🧿 babamın maş mavi, kayınpederim ki yeşil,benim yeşil mavi ela karışımı :) eşimin kahverengi :)