Merhabalar, öncelikle herkese iyi geceler. Kızlar, kardeşimin eşi hamile 24 haftalık. Bu hafta kontrol için gittiğinde bebeğin kalbinde parlaklık var demiş doktor daha sonra perinatolojiye göndermiş oradaki doktorda birkaç test isteyip bakmış görmüş daha sonra amniyosentez önermiş gelinimize, oda kabul etmemiş eşimle karar verelim demiş çok korkmuş endişelenmiş. Sizlere sorum başına gelen var mı tam olarak nedir? Aydınlatır mısınız? İnşallah kötü birşey değildir kendiliğinden geçme ihtimali varmış öyle olur İnşallah. Tedbir amaçlı başka hastaneyede gidecekler. Dualarınızda bizede yer verin sağlıklı iyi bir şekilde doğması için lütfen. Şimdiden cevap verenlere çok teşekkür ederim. ♥️