bonjour_maman yağ bezesi olabilir. Benim yıllar önce olmuştu böyle.dışarıdan görülecek kadar yumurta büyüklüğündeydi devlet hastanesine gittim timor dedi parça alınıcak dedi yaptırmadım özel hastanede sonuçları gösterdim muayene oldum doktor yağ bezesi dedi.zamanla küçülür küçülürken yanma ve ağrı olur dedi dediği gibide oldu.yani tek doktorla kalma başkasına git. Tamam benim bezem büyüktü dışardan görülüyordu ama belki seninki küçüktür bunu farkedememişlerdir. Yanılııyor bazı doktorlar.