Kızlar bundan önceki postumda belirttim koltuk altımdan başlayan göysüme vuran Bi ağrı var yanma tarzı ağrı ben salı günü hastaneye gttim EKG çekildi kan alındı ultrason ile göysüme koltuk altı ma bakıldı çok şükür bişey çıkmadı hastaneden sonra Bi kaç gün ağrı yoktu bugün yine başladı ağrı dediysem yanma böyle bişey olsydı çıkmazmydı bukadar şeyde tekrar gitmelimiyim bişeyler eksik mi yapıldı acaba?