Deletedmom_100 lohusalıkta çok saçma bir dönem o dönemleri aklıma geliyo da çıldırıyorum ben hep ağlardım ama benimki lohusalıkta n değil ailevi kavgalardan kendime vaktim yoktu o dedikleriniz gayet normal bazne çok sıcak olursunuz bazen üşürsünüz korkularınızda normal beniö kızım 4 5 aylık ben gece bazen yarı uyuyorum aklım hep onda korkum var keza gündüzde öyle annelik işte hata post bile açmıştım o zamnalr da normal yani alışma süreci korkuların tabiki olucak kimsenin dediğine aldırış etme 40 ın çoksa rahat nefes alıcaksın geçici deyip kendini motive et sağlıkla büyütün bebeğinizi