Deletedmom_100 Canım bu süreçten bütün anneler geçti o yüzden hiç korkma , ben ağır lohusalık geçirmiştim pişmanlık dahi duyuyordum çocuğuma zarar gelecek diye çok korku duyuyordum, hayatım bitti diyordum ağlıyordum uykusuzluktan bitik haldeydim yemek dahi yemeye tuvalete gitmeye fırsatım yoktu.. psikolojik olarak yipranmistim, alışırsın diyolardi inanmıyordum ama cidden uykusuzluğa da alıştım ve zaman geçtikçe çok daha kolaylaştı herşey , bebeğim şimdi 8 aylık onu güldürüyorum kahkaha krizine giriyor, geceleri uyuyor bende uyuyorum arada atak dönemleri olsada çok şükür ilk zamanlarki gibi değil , yani herşey zamanla düzelecek hiç üzme kendini