ananasss Ayb7kemmm benim bebeğim 4 buçuk aylıkken tutmaya başladı chicco comfort 6-16 aylık olanı aldım
Ndrg-12 Ayb7kemmm emzik almadı oğlum iyiki de almamış kızımda emzik bırakacağız diye travma yaşadık ailecek. Çok zorlandım. Oğlum emziği çok denememe rağmen tutmadı. Artık tutmaması işime geliyor. Sonra bırakması çok daha zor
Denizanasi92 Ayb7kemmm denemeniz lazım bizimki 3.ayda oioi uyku arkadaşının tuttu sonra emziğini aldım uyuturken verdim ama büyüdükçe bıraktı almayınca almıyor bazen
Ayb7kemmm İlginiz icin tesekkur ederim tek tek yorumlara cevap veremedim kusura bakmayin saolun annelerim deniycem aldi aldi almadi zorlamiyacagim artik hayirlisi olsun 🥰🥰