Ayb7kemmm 2 aylıkken aldı benimki, 5 aylıkken attı. Bir daha da ağzına sürmedi. Bence hiç alıştırmaya çalışmayın, emzik pek de iyi bir şey değil. Sonra bıraktırması zor oluyor, sürekli hijyenik olması gerekiyor, ağzından düşünce uyanıyor vs. Emziksiz biz daha rahatız.