a07 merhaba,benim bebegim 2.500 dogdu. İlk ay 500 gr aldi iyi deidler. Sonraki ayda ayni sekilde. Ama diger bebeklerden hep geriydi. Sütüm az belki dedim. Mama aldim biberonla icmedi kasiklaverdim yaramadi. Doktorlar genellikle sütümün az oldugunu ondan dolayi kilo alimi olmadığını söylüyorlar