Bizde 6 ay 30 günlüğüz, 6 kiloyuz. 4.5 aylıkken başladık tadımlara sütüm yoğun olmadığı için gelişimine destek olsun diye erken başladık.
Kilomuz ayımıza göre zayıf diye doktorumuz İnfatrini mamasına başlattı günde bir şişe olmak kaydıyla sabah yarısını akşam uyumadan önce kalan yarısını kaşık mamasına katıp veriyorum. Bunun dışında öğlen günlük çorbalar yapıyorum veriyorum öğlen uykusundan sonra. Ara öğün olarak da meyveli yoğurt yapıyorum onu veriyorum.