Kevserberatt bebeğiniz çok küçük doktora danışmadan ilaç kullanmayın altı aydan küçük bebeklere çoğu kez ilaç vermiyolar çünkü bebeğinizin burnunu günde ikiyen fazla temizleyin çok temizlemedipiniz için hırıltı oluyo ve ciğere inşyo ben 20 günlükken temizlemeye başladık hala temizlerim ve hasta olduğunda her beslenme öncesi serum fizyolojiyle temizliyodum merak etmeyin aspiratör kullanmadığınız sürece serum suyu zarar vermez öksürük için tavsiye olark üç kere bebeğim hastalandı bu süreçte yedi aylık şuan hatta nezleyi gribide sayaram beş diyebilirm eğer bütçeniz varsa evinize nebilazatör alın çünkü hastalık dönemlerinde baya lazım oluyo soğuk buharla o hırıltı geçiyo öküsürk için mustelanın balsamnı önerebilirim biraz pahalı ama yumuşatıyo bebekler içinde kullanılıyo sırtına göğsüne sürüp yatırıyosunuz o sıcak tutyo göğsünu birde şuan direk yapmak isterseniz fırın yada gazete kağıdı yada a4 kapıdı sırtına koyacak kadar kesin ve o kağıdı baya iğneyle delin baya delin hava alcak çünkü gece tedirgin olursanız ilk kez denicejsinşz sabah uykusunda ilk deneyin bende öyle yapmıştım sortına koyup uyutun o baya bir terletcek korkmayın oda sırtını sıcak tutar öksürüğünü azaltır ama kuru öksürükse tabi balgamlı öksürpede udi hindi yağını önerebilirim günde iki damla veriyodum o ayda bende baya uzun oldu ama hepsi hasta olduğu zaman denenmiş tecrübelerimi anlattım umarım işinize yarar