Kevserberatt ya oğlum gen hafta çok fena hastalandı, belirtiler aynı, şu anda da aşırı bir bronşit patlaması var. Ama size bir şey sormak istiyorum, 3 aylık bebeğe hangi öksürük şurubunu veriyorsunuz? Bildiğim kadarıyla verilmemeli. Doktor mu önerdi? Yanlış anlamayın lütfen ama 3 aylık çok küçük.. giderseniz muhtemelen size antibiyotik başlarlar ve nebülizatör ile soğuk buhar tedavisi verirler. Hırıltı ancak öyle geçiyor. Geçmiş olsun inşallah iyileşir hemencecik bebiş