momandad_16 hamileykende dogurduktan sonrada örgün okudum staja gttm bebegi bırakıp anneme cok skür atandımda zor oldu ama hocalar cok yardım etti annemde oyle sağolsun kendi işin gibisi yok smdide lisans tamamlıyorum uzaktan hafta sonu sınavlara gricem ıkıncıyı dogurdum gene brakıp gidicem yani oluyor merak etme