momandad_16 ben açıktan son dönemde mezun oldum. Hamileydim genelde sınav zamanlarında son dönemde yeni dogum yaptığımda gittim sınavlara. İstanbul üniversitesinde okudum, ünite sorularının sonundaki soruları ve daha önce cıkmıs soruları çözdüm hep ve onur belgesiyle mezun oldum. Testleride son 2-3 gün kala cözüyodum ezber yapıyoum bir nevi😅 birde lolonolo diye bir uygulama vardı ordakileride ezberleyene kadar çözerdim. O sayede kolay mezun oldum. Hatta size söyle söyliyim en son sınavımda 17 günlük anneydim 1 gün anca çalışabildik bölük pörçük şekilde baya iyi bi puanla dersi verdim. O yüzden auzef te okumayı düşünebilirsiniz 🙏