Mives123 merhaba, dokrurun 2 kılo demesine açıkcası cok sasırdım cünkü biz hiç öyle almadık max 1 kılo almışlığı var doktor bana az demedi ki kızım 3kg doğdu. Mama vermek yetmıyorsa kötü birşey değil kesimlikle ama Arkadasların yazdığı gibi moralınızı yüksek tutup süttüm artacak diye pozitif düşünmeye calısın. Uyku, bol su içmek ve gelmese bile az da süt gelse devamlı emzirip süt sağmak kesinlikle arttıyor. Onun dısında rezene çayını demleyip 1 kupa içebilirsiniz, tahin pekmez, tahin helvası, bulgur pilavı arttıyor bunun dısında gene arkadasların dediği e bebekteki içeçeceller vitaminler eğer evde yapılmış komposto varsa oda aynı işlevi görür. Bebeğinizi kucağınıza alıp onu koklamak sevmekte göğüslerinize süt iner bi süre sonra farledersiniz :) umarım artar🌸