Mives123 Benim de aynıydı ilk bi kaç gün gelmedi sonra geldi ama bebek doymadı yemediği şey denemediğim vitamin kalmadı ama olmayınca olmuyor çevredekilerin dedikleri sadece pskolojik baskı sürekli bana gelip bu çocuk aç doymuyor sütün yok vs dediler oturup çocuğum aç kalıyor benim yüzümden diye ağlamıştım saatlerce en son mamaya başladık o stres sıkıntıdan sütüm iyice kesildi 1 ay emdi bebeğim sonra sütüm gelmedi mamayla devam ettik şuan 7 aylık kilosuda ayıyla gidiyor önemli olan sağlıklı olması kilosu değil fazla takılmayın kiloya