twogirlmom 50 günlük olana kadar full meme gittim. ve geçmeyen sarılık vardı kan uyuşmazlığına bağlı. doğduklarından beri hep sınırda veya üstündeydi ama hiç yatırmadım hastaneye. çünkü 2 saat bile olmadan kendileri acıkıp uyanıyorlardı, çişli-kakalı bezleri gayet iyiydi. ama sarılıkları tam anlamıyla 40. günde geçti. ben hiç uyandırdığımı bilmem. zaten cok uyuyan bebek değiller ama 3 saat uyudukları nadir anlarda da asla uyandırmakla uğraşmadım 10. günden sonra. 10. günden önce de onlar hiç o kadar uyumadılar zaten. onun dışında dediğim gibi full meme gittim, ikisi bir illa ki denk geldi ikisini birden emzirdim ama pozisyonu ayarlayamadoğımdan sanırım göğüslerim inanılmaz yara oldu. kan revan içinde emzirmeye devam ettim. şu an bir defa emseler 5-6 saat dokunamıyorum bile göğsüme. bu yuzden mamaya başladım. kullanmadığım şey de kalmadı asla iyileşmiyor ne illet bi şeyse. 68 günlükler şu an, 1 haftadır mamaya başladım. sağabildiğimde sağıyorum emzirebildipimde emziriyorum ama ne yazık ki sütümde ciddi azalma oldu emziremediğim için..