twogirlmom sarılıkları geçene kadar saat başı besledim. sarılıkları geçtiği an 2 saatte bir emzirme ve mama devam ettim. Sütümün ikisine yetmediğinin farkındayım bu yüzden emzirmeden hemen sonra mama verdim gazlarını çıkarıp yatırdım şuan 3,5 aylıklar gündüzleri 3-3,5 saatte ve geceleri 4-6 saat aralığında uyanıp besleniyorlar. Size önerim 2 aya kadar 2 saatte mutlaka beslenmeleri 2 aydan sonra geceleri yavaş yavaş 3 saate kadar beklenebilir dedi birden fazla doktora sordum. Sadece 2 aya kadar olan 2 saatlik beslenme 10-15 dk tolerans gösterilebilir dedi doktorlar hem böylelikle yavaş yavaş mama saatlerini uzatabiliyoruz fazla yüklenmemiş oluyoruz