Busra2835 Bende halı kullanmıyorum ama ihtiyaç var gibi siz bulursanız bana da söyleyin fikir olur ayrıca o yapışkan şeritlerden dış mervivenlerimizde kullanıyoruz baya iş görüyor ama ev içinde hoş durmayabilir