t_bulut MinelAskEla baktığınız modeli bilmiyorum ama bizimkinin iç sepeti çıkarılıp o şekildede kullanılıyormuş instada gördüm onuda bizede şuanki hali yetmediği zaman o şekilde kullanırım ilerleyen zamanlarda heralde
Beyzarell MinelAskEla yer kaplama evet biraz var ama air fryerların içinde en kibarı bu teşhirleri iyice incelemiştim. büyük boy tost makinesi kadar yer kaplıyor diyebiliriz tabii uzunlukta var
Beyzarell Kelebekk17 birkaç yerde sararıyor diye duymuştum bende kıyamadığımdan elde yıkadım şimdiye kadar ☺️