MinelAskEla t_bulut fiyatı çok yüksek dite o markaya bakmadım aslknda xiomi ekledim sepete ama bilemdim
t_bulut MinelAskEla çok kalabalık değilseniz küçük boyu iş görüyor fiyatıda xl boylarına göre daha uygun biz 2 buçuk kişi sayılırız oğlum küçük daha bize yetiyor
MinelAskEla Yamanikomm ya işte o sıkıntı tezgahım küçük maalesef. 😁 bi kez daha pişman oldum bu eve taşındıgıma gelin geldiğim evin mutfağı on numaraydı burası minicik diye koyamamda şimdi
MinelAskEla Dilaylaa kahve makinem var tabi o otomatik son moda olanlar değil ama😁😁 sonuçta makine yani 😁 mikrodalgam olsa aslında belki bende düşünmem ama oda yok
ayseasel1 Basaktrk merhaba bunu burda belirtmek ne kadar dogru bilmiyorum ama sizi bu dertten kurtaracak urunun satisini yapiyorum air fryer prisirme kagidi hemde deneme amacli 10 adet bile alabilirsinjz 🥲
esraanurrr MinelAskEla ay bence düşünmeden alın bende xiaomi var hem kibar duruyor tezgahta hem de tavuk but kanat köfte denedim çok güzel pişiriyor. Sos haricinde ekstradan yağ koymamama rağmen o kadar güzel oluyor ki deneyin anlarsınız dediğimi hemde çok pratik uğraştırmıyor ben memnunum
MinelAskEla esraanurrr peki bişey soracağım içli köfte yaptınız mi hiç . Benim eşimin favorisi içli köfte her fırsatta yapar buZluğa atarım canı istedimi 3-4 günde bir çıakrız kızartırz oda bol yağ seven bişi onu da kızartırmi acaba
esraanurrr MinelAskEla yok hiç denemedim ama instagramda tarif sayfaları var airfryer tarifleri diye aratın birçok sayfa var oralarda neler neler deniyorlar. Pilav kek deneyen yapan bile gördüm o da olur diye düşünüyorum 😅
t_bulut MinelAskEla instada gördüm ben deneyeni direk atınca çok kuruyomuş az yağ ve havayla pişirdiği için ama suda haşlayıp sonra fritöze koyunca daha güzel olduğunu söylemişti kadın ama bence içli köfte yağda daha güzel olur fritözde denemem ben açıkçası fritözde elma dilim patates ksşarlı mantar kanat patlıcan biber közleme köfte börek gbi şeyler daha güzel oluyor
Alpiii Kumtel aldım Bim uygulamasından ve aşırı memnunum, her şeyi onda yapıyorum, çok kolay temizleniyor ve yağ tüketimi %90 azalıyor. Şiddetle tavsiye ederim herkese.
Beyzarell MinelAskEla Xiaomi kullanıyorum gerçekten sıvı yağ tüketimimiz birden durdu patates kızartması tavuk balık yufkadan sigara börekleri vs tarzı yiyecekleri direkt kaptı air fryer onun haricinde bebeğime minik kek kurabiye tarhana çubukları yapıyorum koca fırını çalıştırmamış oluyorum minicik porsiyonlar için ekstra olarak yıkaması aşırı kolay geldi bana içinin yapısı çok güzel yiyecek artığı kurumuyor akıp gidiyor gibi suyun altında makinaya atmadım henüz kıyamadığımdan ama bir fırın tepsisi yıkamaktan veya tencere yıkamaktan çok daha kolay olduğunu söyleyebilirim elzem değil elbette fakat kolaylık başka sorunuz varsa yardımcı olabilirim
MinelAskEla Beyzarell bende xiomi düşünüyorum onu attım sepete. Çok yer kaplıyor mu peki yani açıkçası benim tezgahım küçük mutfak küçük maalesef mecbur indir kaldır yapıcam sıkıntı olur mu
Kelebekk17 Beyzarell Xiaomi air fryer bende kullaniyorum canim makinede yikiyorum hic bir sorun olmuyo merak etme 🤗 aldigimdan beri hep makinede yikadim hatta
MinelAskEla t_bulut baktığım model 3.5 lt yazıyor p bize idealdir diye düşünüyorum ama bizde 3 kişiyiz bende bebeğim için bişiler yaparım
MinelAskEla t_bulut teşekkür ederim o zaman bende deneyerek yapıcaz herşeyi. Diğer herşey kolaylık o zaman
Beyzarell MinelAskEla yer kaplama evet biraz var ama air fryerların içinde en kibarı bu teşhirleri iyice incelemiştim. büyük boy tost makinesi kadar yer kaplıyor diyebiliriz tabii uzunlukta var
t_bulut MinelAskEla kesinlikle ben çok memnunum hiç bişi olmasada oğlum gün aşırı patates köfte yer onun için bile değermiş kendi açımdan
t_bulut MinelAskEla baktığınız modeli bilmiyorum ama bizimkinin iç sepeti çıkarılıp o şekildede kullanılıyormuş instada gördüm onuda bizede şuanki hali yetmediği zaman o şekilde kullanırım ilerleyen zamanlarda heralde
Beyzarell Kelebekk17 birkaç yerde sararıyor diye duymuştum bende kıyamadığımdan elde yıkadım şimdiye kadar ☺️
bsraball Basaktrk Xiaomi nin airfreyini kullanıyoruz yıkama konusunda hiç bir sıkıntı çekmedim çok kolay temizleniyor :)