tahira05 Kızım 7 aylık oldu. Üç ay önce emmeyi tamamen bıraktı . Aralıksız sağdım henüz hiç mama almadı . Ek gıdaya geçiş yaptık ama tam öğün almıyor o yüzden anne sütü ağırlıklı gidiyoruz. 3 saatte bir sağım yapıyorum . Ama emme olmadığı için daha uzun süre sağmama rağmen zamanla süt azaldı.Yetmeyebiliyor. Buzluktan takviye yapıyorum . Mama da aldık ama daha kullanmadım .