Ayse2011 yagmurkarabey sleppy bionun üstüne tanımam sırf pamuk çünkü birde ona benzeyen önlem var uygun ve aynı içerikte. Ben ikisinide kullanıyorum gram problem yaşamadım tahriş neren bilmiyorum ama varsa geeçek zeytinyağı sürün
yagmurkarabey Ayse2011 ya galiba antibiyotikten oldu kullandım 2 hafta üst üste doktor verdi o da galiba alerji yaptı yoksa bez den çok memnunum
yagmurkarabey KARSIYAKALI augmentin antibiyotik kullandım galiba ondan oldu bez den değil bence doğdu doğalı kullanıyorum gayet memnunum bez den sandım ben
Sedanur123 yagmurkarabey bende sleepy kullanıyorum memnunum da sudokrem ince bi katman sürerseniz hemen etkisini görürsünüz çok iyi bi krem hemen geçiriyo
cftcdln yagmurkarabey sleepy extra kullanıyorum. Çok memnunum. Hem ince hem de çok iyi emiciliği. Oğlum günde 3 kere kaka yapar. Diğer bezler kalın. Yapınca kakayı az çiş yapmış diye üzülürdüm. Bu ince ya artık nedense üzülmüyorum 🤪