yagmurkarabey Normalde hep sleepy alırım bebegime gayette memnunum ilk defa başıma böyle birsey geldi ve bebeğimin cildi tahriş oldu bezin içeriğinde ise limon yağı varmış başına gelen varmı acaba?
papatya_1125 yagmurkarabey tahriş arada yaşadım.cok nadir.bebek hareketli ise bez sürtuyo ister istemez oluyo
Ddm_efn_dlr yagmurkarabey yagmurkarabey bence denememek lazım bende naturel kullanıyorum gayet memnunum
Arbuk5757 yagmurkarabey önlem bebek bezini oneriyorum ben sleepy kullaniyordum ara ara benim kizimdada oluyordu sma onleme gecince ne tahriş yaşadık nede. Taşma skıntis
yagmurkarabey pogacayanakk normalde natural kullanıyorum ilk defa onu denedim ve ilk defa başıma böyle bir şey geldi doğdu doğalı sleepy kullaniyorum
yagmurkarabey papatya_1125 ne yapsam geciremedim çocuk da ister istemez huysuzlanıyor😊😒 evet hareketli bezsiz de gezdirsem agliyor
pogacayanakk yagmurkarabey bende şu an ecologic kullanıyorum benim bebeğime de bu iyi geliyor natural pişik yapıyor
helloesra yagmurkarabey bende sleepy kullanıyorum normal paketini, biri sleepy bionatural hediye getirdi ve mahvetti bebeğimi.
KARSIYAKALI yagmurkarabey sleepy ekolojik bende kullandım bizde bişey olmadı kaç aylık bebişiniz belki cildi çok hassastır
Eymenn52 yagmurkarabey birimde böyle sorun oldu doktor götürdüm çişiyle alakalı beşlik durum değil bezlerin geneli aynı dedi bana merhemle geçirdik
3yasakadarsifirekran yagmurkarabey bizde molfixten sleppye geçince bizdede pişik oldu hala geçmedi hatta o yüzden tekrar molfixe döndük
yagmurkarabey KARSIYAKALI augmentin antibiyotik kullandım galiba ondan oldu bez den değil bence doğdu doğalı kullanıyorum gayet memnunum bez den sandım ben