Canım ben 4 sezeryan oldum. En zoru ilkiydi belki aniden olmasından dolayıdır gününden erken geldi. Bir de o zaman böyle forumlar nerde. Ya da ben çok cahildim o zamanlar bilmiyordum. Birinci ile İkinci arasında 11 ay var ona rağmen çok zor olmadı çünkü ne yaşayacağımı biliyordum. Bir de bakış acina bağlı bazı şeyler. Çocuğun sağlıklı doğmuş ameliyat esnasında ters bişey olmamış şükretmekten başka ne düşünebilirsin. 4. Sezeryan da hemşireler de şaşırdı. Düşünüyorsan çok çocuk korkma hiç yeter ki sağlıkla doğup buyusunler