Hmyrmrv Betul-08 evet ciddiyim beni o kadar yıprattılar ki lohusalıgım çok çok kötü geçti uyku arasında bile ağlıyormuşum eşim beni uyandırdı dedi neden ağlıyorsun bu günler geçecek biliyorum ama ben kim dost kim düşman görmüş oldum.
Hmyrmrv Nazlican ben de farkındayım hatta hamilelere ve doğum yapan her kadına saygım ve hürmetim o kadar arttı ki ben açımı bile gizledim laf yememek için Allah razı olsun eşimden o olmasaydı çok daha kötü olurdum ama işte lohusalık hali ve çocuğuma yetebilme çabası içinde bir de bunları duyunca çok kötü oldum geçiyor yavaş yavaş ve geçecek biliyorum
Nazlican Hmyrmrv Aynen insan kötü oluyor ama her iki doğum şeklide sonuc olarak bizler için, anne ve bebeğin sağlığı için hangisi uygunsa o dur yani. Sıkmayın canınızı bebeğinize sıkı sıkı sarılın, önemli olan sağlık gerisi boş
ElvinMira Hmyrmrv doğumuma yakın benim annemde bana normal doğum yap sezaryen olunca anne olunmuyor tarzında bişeyler söylemişti ve benimde moralim bozulmuştu yani açılma vs olmayınca napabilirim yani bu benim elimde değil ki ama sonra benim buna takıldığımı duydu ve özür dilemişti ve şimdi sezaryen için kötü şeyler söylemiyor yani en azından ortamda ben varsam söylemiyor.
Hmyrmrv ElvinMira hatasının farkına varması bile çok büyük bir Erdem ama benim annem öyle bir insan degil ona göre ben hatalıyım o her şeyi biliyor ve ne varki söylediğinde o olaylara böyle baktığı için anlamaz asla beni
Aslicamm Hmyrmrv benim doğumum da zorunlu sezaryen oldu kontrole gittiğimiz bi gün doktor bebek oksijensiz kalıyo bi kaç gün takip edip seni sezaryene alcaz dedi anneme soyledigimden beri tühlenip durdu keşke normal olsaydı filan dedi sanki benim elimde olan bi şey tühlenmenin ne anlamı varsa. Arayıp soranlara da maalesef sezaryen oldu tüh diyip duruyodu. Zaten her şey ani gelisti bebeğim küçük doğdu onca stres sütüm hemen gelmedi annem yine başladı normal doğum olsaydı hemen gelirdi diye sanki o an bunlari duymaya ihtiyacım varmış gibi 😒😒 insan bu kadar yakınindan destek beklerken böyle şeyler duyunca gerçekten çok üzülüyo ama yalnız olmadiginizi bilin. aklınıza geldikçe ya da başka şeyler duydukça da sadece kucaginizdaki mucizeye sarılın o size iyi gelecek 💕
Aysubtin01 Hmyrmrv ben arka arkaya 2 sezeryanla doğum yaptim doktorum birşey demedi iyi yada kötü yönlerini
1prens1prensess Hmyrmrv ilk sezaryanım Kasım 2019 Mart 2021 3.ağuatos 2022 yani toplam 3 senede 3 sezaryan yaptım ama doktorum bidaha olamaz dmedi mesela ameliyathanede dikiş bitince peşpeşe olduğundan için çok kötü olmuş çok zor toparlayıp dikebildim bari en azından 2 sene kalma lütfen dedi😂😂
Hmyrmrv 1prens1prensess maşallah ne güzel rabbim analı babalı büyütsün inşallah sizlere bağışlasın bugün bir doktora sordum 4 sezeryan normal dedi
Hmyrmrv Aslicamm ne eksik ne fazla ben de aynısını yaşadım onların yanlış yaptığını biliyoruz ama insan yine de etkileniyor keske biraz farkında olsalar
ElvinMira Hmyrmrv lütfen kafanıza takmayın içinizde kalıyor o hissettikleriniz ama annelerimizi de atamayız siz büyüklük gösterip sineye çekin bebeğinizle güzel vakit geçirin zaten düşünmeye zamanınız kalmayacak 🙏🏼😊
Hmyrmrv ElvinMira çok teşekkür ederim pozitif olmaya çalışacağım inşallah bu günler geçecek biliyorum🌸