mashaa bebekler uyku tulumuyla yatmalı beşiğinde hiçbir şey olmaması gerekiyor yastık battaniye vs. Ani bebek ölümüne sebep oluyormuş Amerikan Pediatri Akedemisi ilk 1 yıl bebeğin yanında hiçbir şey olmaması gerektiğini söylüyor 1 yıldan sonra kendini kurtarabilir. Ama o zamanda çok hareketli yattıkları için battaniye üzerinden çıkar yani yine tulum kullanmak mantıklı. Kızım 14 aylık doğduğundan beri tulum kullanıyorum 3 yaşına kadarda kullanırım sanırım. Üstünü açtı mı derdi yok, yüzüne geldi mi derdi yok. Büyük rahatlık hem anne hem bebek için.