Feyzosumunannesi
Valla sleepy pişmanlık bence daha doğmadan kampanyalı aldık İnternet ten ama çok kötü daha 3…4 aylık bebekken kakasını yapsa anında değiştirmeme rağmen üstü komple batıyordu şimdi a101 r gelen bebem natürel diye bi markayı aldım molfix üretim yapan firma ile aynı yer ve aşırı memnunum valla kakasını yapsa hiç öyle dışarıya çıkmadı deneyin derim…