Mara-Asya1 en iyi bez hangisi derseniz Prima premium care ama ekonomik mi? Maalesef değil. Ben bir sürü bez denedim. (Molfix aşırı şişiyor her çişte neredeyse değiştirmek zorunda kaldım, baby turco çok kalın, bebem naturel hemen pişik yaptı, sleepy naturel her seferinde kakayı taşırdı, sleepy ekstra zaten sleepynin en kötü bezi) dönüp dolaşıp bütçemi zorlayıp prima alıyorum. Hem sık değiştirmek gerekmediği için, hem hiç pişik veya pişik önleyiciye para vermem gerekmediği için ve kakalı kıyafetleri yıkamak için zaman su ve deterjan harcamam gerekmediği için totalde sanırım parasının hakkını veriyor.
Amma uzun yazdım be😂