Hilalyrdkl Mara-Asya1 baby turbo canım . Nerdeyse bütün bezleri denedim heralde bundan çok memnun kaldım . Gece yatıp sabah alıyorum bezini . Dolu oluyor tamamiyle ama sızma yok . Bu bezde hiç sorun yaşamadım
Zeynep120822 Hilalyrdkl evet kesinlikle baby turco dolu olsada teni ıslak olmuyo bizde hiç pişik kremi bile hiç kullanmadım.2 bucuk aylığız
caney Prima ve sleepy natural kullandım prima sızdırıyordu , sleepy extra ya geçtim şimdilik iyiyiz yumuşacık
Gulcanege Mara-Asya1 bebeğim 40 günlük olacak ilk günler prima care kullandım sonra molfix e geçtim. Molfix sızdırıyor kakası sırtına kadar çıkmıştı çünkü emiciligi iyi değil. Ama prima çok iyi. Malesef çok pahalı 🙄
flowerfly Mara-Asya1 doğduğundan beri sleepy. 9 aylık. Bı kaç defa sızdırdı o kadar.o da olacak artık. Bez kayıyor yoğun yapıyor falan. Bir de külot bez deneyin. Sleepy o cırtlı dan daha iyi. gece 3.aydan beri takıyorum ve sabah kadar kaka yapmadığı sürece değiştirmedim sızdırma olmadı. Külot bez olarak minies de çok iyi. Arada indirim olursa bayb Turca da aldım. Hemen hemen 3 nün fiyatı aynı. Hepsi iyi.
Ess92 Mara-Asya1 genelde neyle başlarsınız onla devam edin diyorlsr ama çok bez değiştirdim kızım da pek yadırgamadı. Baby turco sleepy bebem natural molfix bebeland goon hepsini kullandım. Hepsi içerik olarak temiz ve sızdırma yapmadı ama son zamanlarda baby turco ve goon da ara ara pişik oluyor🙄
Taha_emir Mara-Asya1 e bebekte goon bezi var mavi paket 20 aylik bizimki çok sık sık ta değişmiyorum gayet memnunum indirime girdikçe hemen alıyorum fiyatı diğerlerine göre uygunsa molfiks kullanıyordum olmuş 300 den fazla 120 adedi goon bezini 2 gün önce 100 adedini 167 aldım indirim vardı baya stokladim 2 yaşına kadsr yeter sonrada inş bezden kurtuluruz
Dolores Mara-Asya1 ben de öyle düşünüyorum. Poposu pişik olacak yara olacak, muayene parası krem parası bide çektiği acı çocuğa eziyet. O yüzden düzgün bez kullanmak daha mantıklı kesinlikle. Pişik yok kesik yok akma kokma yok 😊
Fgull Sleppy kullanıyoruz, gayet güzel.. bedeni küçük gelirse ya da uzun süre beklerse sızdırma yapıyor, başka türlü sızma yok
elifkurt9694 Mara-Asya1 Kesinlikle Baby Turco bez numaralarıda geniş büyük ben kızıma ilk molfiksle başladm hiç memnun kalmadım kızım 7 aylıkken bıraktım şuan Baby Turco ile devam edyoruz şuan kızım 18 aylık çok memnunuz asla sızdırma olmuyor koku olmuyor çok güzel .