Dolores Mara-Asya1 ben de öyle düşünüyorum. Poposu pişik olacak yara olacak, muayene parası krem parası bide çektiği acı çocuğa eziyet. O yüzden düzgün bez kullanmak daha mantıklı kesinlikle. Pişik yok kesik yok akma kokma yok 😊
Elizaninanasi01 Mara-Asya1 gizmo diye bir marka keşfettim Molfix malum fiyatları aynısı diyebilirim ve çok daha uygunu
hacisakir Mara-Asya1 prima aşırı ısındı benim bebeğimde. Çocuk ne zaman idrar yapsa bez kızıyordu. Sanırım içinde ki kimyasaldan. Molfixden memnunum. Soft olanıda normal olanıda güzel geldi.
Aassddgg Mara-Asya1 prima premium care, canbebe, sleepy, sleepy bio natural, Molfix pure&soft kullandım en iyisi molfixti şu an prima takıyorum paketler bitsin diye sızdırma oluyor 2 aylık olmasına rağmen
Nazlican Mara-Asya1 Goon premium öneriyorum diye diye forumda adım goon a cıkacak🤣 Aksam 6-7 de taktıgımı sabah 8-9 da aldıgım oluyor
DenizinAnnesj Nazlican ya bende sizdirmayan bisey ariyorum molfix kullaniyorum ama ben gece degistimmi sabaha kadar değişmiyorum altini uyanmasin diye ama sabah bi bakiyorum cok fazla çiş yapmış ve sızdırmis oluyor bu dediginiz sizdirmiyomu cidden yani bebegimde altina fazla yapiyor
Kubra381 Mara-Asya1 şuan molfix kullanıyorum çok memnunum ama daha önce canbebe ve evy baby kullandım çok memnun kaldım 😊
Zumra_Fatma Mara-Asya1 valla ben önlem kullanıyorum 1 gün olsun idrarinı kakasini sizdirmadi coook memnunum valla
Alisefa Mara-Asya1 prima premium kullanıyordum goon a geçtim aşırı iyi çok memnunum primaya verdiğim paralara acıdım resmen 😂