Minnakordek henüz 6,5 aylık ek gıdaya yeni geçtik çoğu şeyleri denedim günde bir öğün şeklinde gidiyorum çorbaları da içiyor biraz elini ağzına götürmeyi bi öğrense bende kendi yesin istiyorum o zaman babası önüne hazırlayıp koysa kendi yer gözüm hiç arkada kalmaz önümde iki arkadaşımda sütle cicibebeyle büyüttüler doğru olanı oymuş diye biliyorduk ben hamile kaldıktan sonra gebeliği bebeklik dönemlerini araştırırken zararlı diye okudum duydum işte insan ne kadar duyarsa da gözünün gördüğünü bilir ya o yüzden buraya böyle bir post açtım