Ozlm007 kendi başına gelenleri herkesin başına gelecekmiş gibi genelleyenlere sinir olan bir tek ben miyim 😄
Cici bebe ve süt kadar gereksiz bir besin yok, hele ki 8-9 aylık bir bebek için. Sütünüz niye kesilsin, emebildiği kadar emsin hatta inşallah 2 yaşına kadar emer. Sakın sütüm kesilir gibi bir düşünceye kapılmayın.
Babasına bırakmanız gerekirse de normal ekgıdasını hazırlar bırakırsınız. Cicibebeye ne gerek var.