linamommmmm teşekkür ederim
Doktor hemen rahatlattı kolay bir ameliyat dedi inan ameliyat yerleri çok az ağrı yaptı ben daha çok narkozun etkisinin ağrısını yaşamışım sırt ve omuzlarım ağrıdı.
Afedersin sarı su istifra ettim narkozmus ondan sonra rahatladım, şuan 2. Gün ve sadece sırt ve omuz ağrım var dikiş yerlerim batıyor sadece hiç korkma