Poyrazannesi12_ Babynisa keşke hepsini kurtarabilsek elimizden geleni yapacaz hepsi için Abdullah bebegimizinde çok yavaş ilerliyor duyarlı insanlara ihtiyacmz var
Poyrazannesi12_ Babynisa bebegimz için iban neden paylaşılmams suan baktm ama göremedim sizde varsa iban paylaşır mısınız
Poyrazannesi12_ gamzes-26 elimizden geldiğince her bebege birazda olsa destek olacaz inş yalnz daha çok duyarlı insanlara ihtiyacmz var
Poyrazannesi12_ gamzes-26 eliz lina bebeğimiz çok güzel çok küçük Bi bebek yhaaa kıyamam ona ben siz iban paylasn yardım etmek isteyen birileri olur belki
_YanakReisinAnnesii Poyrazannesi12_ sms atmak istedim ama bağış servisi şuan kapalı diye mesaj geldi kampanya mı bitti mi acaba ?
Poyrazannesi12_ _YanakReisinAnnesii Hayr yüzde 2 kaldı az önce ailesi paylasm yaptı Allah razı olsn hyrinizi kabil etsin ins
_YanakReisinAnnesii Poyrazannesi12_ kampanyalar genelde 90 a ulaşınca sms kapatılıyormuş smste ki paralar 1 ay sonra falan geldiği için yarın ibanla göndericem o yüzden inşallah 😌