cihad_ali36 Bende hem emzik kullaniyorum hem emziriyorum, ama emzigi gazini cikarmaya calisireken veya 5 dklik bir isim varsa ve oglum acsa ama henüz huysuzlanmadiysa veriyorum, ha bazende emiyor doyuyor ama uyumak icin memede kalmak isteyince veriyorum. Bir sikinti yok, hatta acikinca zateb atiyor emzigi kendisi, emip emip süt gelmedigi icin 😅😊