Merhaba hanımla bebeğim 1ay 19 günlük kolik bebek devamlı ağlıyor emzik verdiğimde sakinleşiyor fakat şöyle bir endişem olmaya başladı memeyi bırakır mı? Sanki emzikten sonra zor alıyor memeyi ilk bebeğim olduğu için deneyimsizim . Deneyimli anneler bana yardımcı olabilir mi ? Hem emzik hem meme verenler var mı aranızda