Mustafam-elifim her bebek içmiyor bu mamayı . Ben 1 hafta önce aldım eczaneden . Bebegim tükürdü hep içmedi kaç kere verdiysem. Sonra ben tattım kokusu kötü, tadı acıydı. Hatta korktum bozuk mu diye . Ertesi gün eczaneye gittim bozuk değil bu mama böyle dedi. Tekrar mama almak zorunda kaldım para çöp oldu. Size tavsiyem bu mamayı alacaksanız elinizde başka bir marka mama olsun . Benim elimde başka mama verdim eğer olmasaydı rezil olmuştum gece gece çünkü eşim işteydi nöbetçi eczane uzaktı.