Bebelac kullanıyoruz bebeğim önce anne sütüyle beraber ilerliyorduk anne sütünün gaz yaptığını dusunuyordum ama iki gündür artık sadece mama ile ilerliyoruz hala sancılı 3 cu aya girdi bebeğim 120cc veriyorum bebelaktan iki saat dayanamıyor sanki saatlerdir aç gibi emiyor şimdi Aptamil conformil almayı düşünüyoruz kullanan varmı hem doyumu hem gaz sorunu na çözümü varmı her bebekte farklılık goateririr onu biliyorum ama çoğunluk ne diyecek tecrübesi olanlar varsa yardımcı olabilirmi